Cercar en aquest blog

dijous, 27 de setembre del 2012

Inici de curs

Impressions d'inici de curs

Vàrem començar dia 13 de setembre, fent la presentació amb el tutor, fins a dia 22 de juny de 2013, dia que acabaran les classes. Enguany ens han dit que no farem cap sortida per la crisi. El principi de curs ha estat molt bé, han estat molts de canvis i molta de gent nova. Esper aprovar per poder passar de curs.
Gastón (3rC)

Aquest principi de curs ha estat molt bé! No m'ha tocat amb tots els companys de l'any passat, però sí amb alguns. Això m’ha agradat molt. Els professors... Els professors tots són agradables, encara que de vegades tenguin un caràcter fort. L'únic que esper és que tot vagi bé enguany.
Génesis Semisterra (3rC)

Enguany m’he fixat que cada curs hi ha més nins que comencen primer d’ESO a l’IES Antoni Maura. Els professors diuen que per culpa de les retallades no es podran fer les excursions que havíem de pagar.
Joset (3rC)

Enguany hi ha molts de professors nous i professores noves. N’hi ha alguns que se'n varen anar quan jo anava a 1r d’ESO i ara han tornat al Maura. La meva classe d’aquest curs són els mateixos de l'any passat, però hi ha més nines que nins. Jo estic molt contenta amb el meus companys.
Lorena Páez (3rC)

Encara que som nova en aquest institut i només hi duc uns dies, m'ha impressionat bastant, m'agraden molt les classes, els professors, els alumnes, el centre... Jo vénc d'un institut amb moltíssima de gent, molts de professors, moltes activitats extraescolars, molts de concursos per no embrutar ni contaminar i poder reciclar millor... Totes aquestes iniciatives es podrien aplicar al centre. L’IES Antoni Maura és un centre que m’ha fet molt bona impressió.
Alicia Tugores (3rA)

L'institut me pareix que és molt bo, responsable... Està molt ben organitzat, és un bon centre. Els professors me pareix que són responsables, la gent és molt bona, t’ajuden si ets nova, els companys són agradables, encara que alguns no.
Denisa (3rA)

El primer dia jo estava molt nirviosa, hi havia un munt de nous estudiants, els mestres no tot ho sabien, el primer dia vaig veure que la tutora és una persona molt amable; és també la meva professora d'anglès. 
L’ambient de l’aula és molt bo.
Lin Xiao (3rA)