Cercar en aquest blog

dilluns, 17 de juny del 2013

Coaching - 3r B i Diversificació


QÜESTIONARI COACHING

1. Què vos va motivar a apuntar-vos al coaching? Per quins motius?
2. Què vos pareixen les sessions de coaching? Són divertides o vos pareixen un doi?
3. Notau canvis?
4. Vos ha servit per a qualque cosa? Per a què?
5. Vos agradaria continuar amb les sessions de coaching?

 
3r B

Elisa Ochoa
1. Perquè el dia que ho vàrem provar em va parèixer interessant.
2. Són divertides.
3. Sí, m'ha ajudat molt.
4. Sí, per millorar la meva relació amb el meu germà.
5. Sí?!

Roberth Sánchez
1. Per millorar les notes.
2. No, està bé. Són entretengudes.
3. No.
4. Més o menys.
5. Sí, m'agradaria.

Gustavo Cussi
1. Per no ser tan tímid.
2. Bé, són divertides.
3. Més o manco.
4. Sí, per no ser tan tímid.
5. Sí

Esteban Munar
1. Perquè era gratis
2. Han estat interessants.
3. Sí.
4. Sí, per estudiar.
5. Sí, per què no?

 
3r Diversificació

Deborah Cortés
1. Per saber que gràcies al coaching podria canviar per a bé.
2. Qualque cosa bona per a l'autoajuda i problemes.
3. Sí, en la meva manera d'actuar.
4. Sí, per relacionar-me més amb la gent i controlar els nirvis.
5. Sí.

Lluís Horrach
1. Perquè vaig veure que podríem aprendre moltes coses, com autocontrolar-me pel que fa al meu punt de nirviosisme.
2. Des del meu punt de vista em pareix molt bé i una feina difícil per a elles.
3. Not el canvi d'estar més tranquil i saber controlar-me.
4. Per canviar el meu punt de nirviosisme, perquè estava molt nirviós.
5. M'agradaria seguir amb aquestes sessions i amb elles.

Marcela
1. Perquè em pareixia interessant tot el que podíem aprendre.
2. La sessió de coaching em pareix important perquè t'ajuda a tu mateix i pots ajudar altres persones, és molt bo i divertit.
3. Sí, he notat canvis.
4. Sí, perquè m'ha ajudat a treure les millors coses de mi mateixa.
5. Sí, m'agradaria seguir amb les sessions de coaching.

Eduardo Martínez
1. Perquè volia veure com era i de què tractava. Per motius de curiositat.
2. Me pareixen molt divertides i interessants.
3. Els canvis es noten molt perquè t'ajuden de veritat.
4. Sí, m'ha servit per controlar la meva agressivitat.
5. M'agradaria molt seguir amb les sessions de coaching perquè em pareixen molt bones.
  
Shakira Pineda
1. Perquè volia aprendre a no ser tan empegueïdora.
2. Molt divertida.
3. Sí, bastants.
4. Sí, per tenir més confiança.
5. Sí, m'agradaria molt perquè me sentia molt bé.