Cercar en aquest blog

dissabte, 15 de juny del 2013

Coaching-Qüestionari 3rA


Analitzam el coaching 
Aquest curs els alumnes de 3r d'ESO han participat al programa de coaching que s'ha duit a terme al nostre institut. Aquestes classes han estat un èxit i volem saber l'opinió que en tenen els participants. Tots estan molt satisfets d'aquesta experiència. Ho podeu comprovar amb aquest petit qüestionari. 
De moment, tenim transcrites les respostes de 3rA, però a poc a poc podreu llegir les opinions de la resta de tercers.

QÜESTIONARI COACHING

1. Què vos va motivar a apuntar-vos al coaching? Per quins motius?

2. Què vos pareixen les sessions de coaching? Són divertides o vos pareixen un doi?

3. Notau canvis?

4. Vos ha servit per a qualque cosa? Per a què?

5. Vos agradaria continuar amb les sessions de coaching?

3r A

Alicia Tugores
1. Jo em vaig apuntar perquè no sabia dir 'NO', ni tampoc era capaç de dir el que pensava i molt més, a part pels problemes que tenia, vaig pensar que seria bo provar qualque cosa nova.
2. Són divertides, interessants, però crec que un poquet curtetes.
3. Sí! La veritat és que qualque canvi he notat. 
4. A jo personalment sí. Per acceptar-me a mi mateixa, saber dir que 'no', per respectar-me i no deixar-me trepitjar.
5. És clar que sí! Si pogués, en faria més sessions.

Jesús Valero
1. Millorar en les notes i en la família.
2. Divertides, amb molts de jocs i sorpreses. No.
3. Sí, sobretot en la família.
4. Per tenir més confiança en mi mateix i llevar-me la timidesa.
5. Sí.

Marta Galera
1. Per ser una persona més sociable i tenir més confiança en mi mateixa.
2. No. Són entretengudes i interessants.
3. No.
4. Un poc.
5. Sí, per aconseguir el meu objectiu.

Bruno Fiorotto
1. Per millorar les notes a les meves assignatures.
2. No. Són divertides i innovadores.
3. Alguns canvis.
4. Sí que m'ha servit.
5. Sí, per aconseguir els meus objectius.

Rafa Gil
1. La timidesa i la falta d'objectius, per això no m'esforçava en els estudis.
2. Molt entretengudes; alguns exercicis em varen deixar al·lucinat. No, tot el contrari.
3. Sí, ha canviat (no de manera radical) la meva manera de pensar.
4. Sí, per saber que em puc superar i aconseguir tot el que em proposi.
5. Sí, per poder continuar amb el camí que hem començat a fer de forma més fàcil i no anar per un altre camí.

Andreea Gheata
1. Per no tenir tanta vergonya en públic i no ser tan tímida.
2. Interessants i agradables. En absolut!
3. Sí, bastants.
4. Sí.
5. Sí.

Eva Capote
1. Per millorar l'actitud amb els meus pares, llevar-me la timidesa i la vergonya i per millorar les notes.
2. Divertides, aprens moltes maneres de no estar nirviosa i relaxar-te.
3. Sí.
4. Sí, per canviar l'actitud amb els meus pares.
5. Sí que m'agradaria.