Cercar en aquest blog

dijous, 20 de setembre del 2012

Presentació

Qui som enguany?

Hola, som n'Alicia Tugores, tenc 13 anys, a punt de complir els 14. Jo ara fa poc que me n’he anat a viure amb la meva mare, per això m'he canviat d'institut. Ara visc amb la meva mare, la meva germaneta petita i amb els meus cans. Vaig elegir l'institut Antoni Maura perquè ja hi coneixia molta gent i he tengut molta sort perquè m'ha tocat amb una gran amiga meva a classe. Vaig a 3r A.  Som una nina molt divertida, alegre, madura, responsable, dormilega, m'agrada molt patinar, ballar, cantar, passejar, connectar-me al tuenti, facebook...

***
Som na Denisa Catalina Niculai i he vengut de Romania. La meva mare és de Romania i el meu pare també. Tenc dues germanes i un germà. Una de les meves germanes nom Ana, l’altra Georgiana i el meu germà nom Adrian. Ara jo amb la meva família vivim a Palma fa gairebé un any. El meu germà petit Adrian té 4 anys, Ana, la meva germana, en té 13 i l'altra té 12 anys i jo 14. Vaig a 3rA. Som molt divertida, madura... M'agrada ballar, escoltar música...

***
El meu nom és Lin, tenc 15 anys, som de Xina, ara estudii a l’IES  ANTONI MAURA, vaig  a tercer d'ESO, visc a la barriada de Pere Garau. M’agrada veure vídeo i llegir còmic, no m'agrada la pastanaga. Som una al·lota relativament brillant, és clar, juntament amb bons amics.


***
Hola, el meu nom és Gastón Alexander Saldívar. Vaig néixer a Argentina-Mendoza l'any 1997. Tenc 2 germans, un de 16 anys i una germana de 17. Vaig a l’institut Antoni Maura, al polígon de Llevant. Abans jugava a futbol a un equip, però m'he retirat. Jugava a cadet. Ara em dedic a ca meva a estudiar.

***
Hola! El meu nom és Génesis, tenc 14 anys i som d’Equador. Vaig al curs 3r C. Estic en aquest institut des de 1r d’E.S.O i encara me queden dos anys per davant! El temps que duc en aquest institut m’ho he passat molt bé, tant a principi de curs com ara! Som molt simpàtica i m'agrada fer amics.

***
Hola. Bon dia. Som en Joset. Tenc 13 anys. Visc a Mallorca fa més de 9 anys, però vaig néixer a Equador, a Amèrica del Sud. Ara vaig a l’IES Antoni Maura,  del Polígon de Llevant i faig  3r d’ESO.Estic content perquè he passat a 3r amb 5 excel·lents. SOM MOLT APLICAT!!! Estic fent rugbi fa poc temps amb un amic anomenat Nicolás Costa. Som un al·lot molt tímid. Però a la nit som un altre al·lot!.xD

***


Hola, som na Lorena Páez i tenc 16 anys. Som del curs 3r C. Duc 3 anys a l’institut i encara me’n queda un més, però aquests 2 anys esper gaudir-los al màxim. Som molt simpàtica, agradable i la gent me diu que som molt guapa.

***

    Hola. Em dic Nico i visc a Mallorca, però vaig néixer a Uruguai. Tenc tretze anys i vaig a l’institut ANTONI MAURA. Ara vaig a rugbi amb un amic, el meu hòbbit preferit és Frodo.

***
 
El meu nom és Xiaochu, som de Xina, tenc 15 anys, estudii a ANTONI MAURA, vaig a 3r d'ESO A, m'agrada llegir manga i veure pel·lícules d'animació. M'agrada jugar a l'ordinador i escoltar música.