Cercar en aquest blog

dimecres, 28 de novembre del 2012

Torna, Yussuf!


Torna, Yussuf!
  Els alumnes de 3r de l'IES Antoni Maura han llegit el llibre Torna, Yussuf! de Miquel Àngel Maria. Aquí teniu algunes impressions d'aquesta lectura.

M'ha agradat:
1. La història és molt animada i té característiques que m'agraden.
2. El personatge principal és molt senzill, però a la vegada molt elaborat.
3. Té molts d'altibaixos i de suspens.

No m'ha agradat:
1. El personatge principal és àrab.
2. No es defensa quan es fiquen amb ell, jo l'hauria matat.
3. La seva amiga no li fa ni una besada, tot i que ell la va salvar.
Personalment, no m'ha agradat el final, és molt trist .

Nico Costa
***
M´ha agradat:
1. Perquè en Yussuf canvia al seu nom per Josep, nom com jo; això me va agradar, era al final del conte que ho vaig descobrir.
2. Que es va trobar amb en Ramon Llull.
3. Té el que ha de tenir un bon amic: poder guardar un secret i molt de valor per fer el viatge.

No m´ha agradat:
1. Que en alguns viatges que fa embulla, per on va anar.
2. Que no es decideix d´on vol ser.
3. Que li peguin i ell no fa res ni ho diu a ningú.
No li recomanaria a persones que s'embullen fàcilment i no segueixen les històries, però sí que el recomanaria a persones que els agrada l´aventura i l´acció.

Joset Murillo
***
Bé, el llibre de Torna, Yussuf! en part trob que és interessant pel viatge en el temps i l'aventura que té, però per una altra part és un poc avorrit perquè explica història i aquest tema no agrada als alumnes d'avui en dia. A mi me va agradar molt, va estar bé i sí, el recomanaria a qualque amic que tengués temps per llegir-lo.

Alicia Tugores