Cercar en aquest blog

dimecres, 18 de desembre del 2013

Entrevistes

                        Entrevista a Maria Àngels Salamanca

Hem entrevistat na Maria Àngels Salamanca, una de les PT del nostre centre.

-T'agrada aquest institut?
Sí,m'agrada molt fer feina aquí.

-Quants d'anys fa que ets aquí, a l'IES Antoni Maura?
Fa 6 anys.

-En què consisteix el teu  treball de PT?
Consisteix en donar suport als alumnes que tenen  qualque tipus de dificultat i ajudar-los perquè puguin desenvolupar al màxim les seves capacitats.

-T'agradaria anar a un altre institut?
No, ara mateix no.

-Vols seguir en la feina que estàs fent?
Sí, vull continuar amb el meu treball i els meus alumnes.

-Quins companys tens al teu departament?
Na Paquita, en David i tots el companys d'orientació.

-Abans de fer de professora, quines feines has tengut?
Cap, sempre he fet de professora, només abans vaig fer feina amb un psiquiatre.

-On vares néixer?
Vaig néixer a Palma, però de molt petita me'n vaig anar al País Basc, a Irun, i hi vaig estar fins als 17 anys.

Lorena Páez
Ana Niculai