Cercar en aquest blog

dimecres, 6 de juny del 2012

Excursió a Calanova

Excursió 3r C
El passat dimecres dia 23 de maig, els alumnes de 3r C vàrem anar a Calanova. Primer ens explicaren les parts del vaixell i el que podia passar en cada situació. Vàrem estar un temps parlant de les coses que podrien passar si el vent és molt fort o és molt lleu.
Després de la xerrada de les parts del vaixell i les coses que podrien passar per culpa del vent, vàrem fer tres grups de cinc persones. Anàrem a berenar al costat d'una piscina on hi havia dues taules de ping-pong. Vàrem estar berenant mitja hora, després anàrem amb els vaixells de vela.
Ens varen posar una monitora que ens va explicar tot sobre els vaixells de vela, i ens va fer una xerrada. Ens va dur dins la mar passant unes coves on hi havia al·lots que es llançaven des de les roques. Al costat de les coves, una mica més endins de la mar, ens va dir que ens podíem tirar a la mar per refrescar-nos, i gairebé tots els alumnes es varen tirar sense dubtar-ho.
Alguns alumnes de cada vaixell de vela, podien portar el timó, i dos feien navegar les veles.

Juan Manuel Marfil, José A. Heredia, Josep Pol, Jheny Gandarillas

Excursió 3r A - 3r B
Als alumnes de 3r A i 3r C ens va tocar anar-hi dia 29 de maig. Aquesta excursió a Calanova va ser molt divertida, primer vàrem quedar a El Corte Inglés a les 8:45 per agafar l'autobús numero 3 per anar cap allà. En arribar vàrem entrar a Calanova i ens varen donar una petita classe de les parts de la barqueta que duríem. Tot seguit ens varen donar mitja hora per berenar. Vam anar als vestuaris a canviar-nos, agafàrem els guardapits, les veles i partírem cap al moll. Després d'assegurar-nos que tot era correcte i estava llest per partir, començàrem a navegar. Tots vàrem manejar la barqueta, al principi amb ajuda de l'instructor. Vàrem estar fins a les 13:45 a la barca, després vàrem deixar-ho tot com ho vàrem trobar, anàrem a les dutxes i en estar tots llests vàrem partir cap a l'escola.