Cercar en aquest blog

dimecres, 16 d’octubre del 2013

Equip Maurifull 2013-14

CURS 2013-14
EQUIP MAURIFULL

El meu nom és Fco Daniel, però tots me diuen “Kiko”. Vaig a 3rA, però me vull canviar a 3r B perquè m'agrada més. Som molt bon estudiant i m'agrada divertir-me, les meves aficions són: jugar a futbol i llegir.  De major vull ser futbolista i el meu somni és ser el millor futbolista de la història. Esper que enguany sigui divertit i aprenguem molt.


***

Nom Fran Mesa Mingorance, vaig al curs de 3rA. Les coses que m'agraden són jugar a futbol, dormir, menjar, estar amb els amics, estar amb els meus pares , veure pel·lícules i estar amb l'ordinador, amb el mòbil i escoltar música. Els tipus de música que m'agrada és “reggaeton” i “dembow”.


***

Em dic Jesús Soto,  m'agrada jugar a futbol i també m'agrada jugar a la play. Vaig a la classe de 3r A. El que més m'agrada de l'escola és el pati perquè sempre juc a futbol. M'han quedat pendents dues assignatures, que són tecnologia i socials.


***

Hola, som na Lorena, tenc 17 anys i estudii a l’IES Antoni Maura. He repetit dues vegades. Les meves aficions són escoltar música, jugar amb el meu nebot de gairebé tres anys, que és un “bicho”. També m’agrada jugar amb el meu ipad. Quan acabi ESO, vull ser fotògrafa.


***

El meu nom és Xiaochu i tenc 16 anys. Som xinès, visc Palma. Vaig a 3rA a l’IES Antoni Maura. M'agrada jugar a League Of Legends i a bàsquet. M'agrada escoltar música i veure pel·lícules.

***

El meu nom és Noe David Jimenez Saltos, estic a tercer d’ESO, grup C. Les meves aficions són jugar a futbol , anar a córrer i tocar el piano. Les meves qualitats són tocar el piano, cuinar, fer molt d’esport. El meu color favorit és el blau.
 ***
Bon dia, som en Dobromir Georgiev Todorov, però em diuen Mirro. Som de Bulgària i tenc 13 anys. Visc amb la meva mare, pare i germà. M'agrada moltíssim jugar a bàsquet i nedar a la piscina. Ara faig 3r d'ESO A.
***
Bon dia, som en Marc Oliete Colom i som de Palma de Mallorca. Tenc 14 anys, no tenc cap germà, he tengut sort. M'agrada molt sortir amb el meus amics al carrer i també jugar a la consola amb els meus amics.
***
Hola, som n'Ana. Visc a Palma, però vaig néixer a Romania. Els meus pares són d'allà. Tenc dues germanes i un germà. La més gran té 15 anys i nom Denisa. Després vénc jo, que tenc 13 anys, despres hi ha na Irina, que té 12 anys. Finalment, el més petit que té 5 anys i es diu Adrian. Bé, aquesta és la meva presentació.
***
Hola, som n'Edgar, tenc 15 any i faig 3r d'ESO. Som mallorquí, però la majoria de la meva família és de la península. Som un al·lot molt tranquil, però a vegades agressiu. M'agrada molt el bàsquet, els videojocs i les al·lotes.