Cercar en aquest blog

dijous, 1 de maig del 2014

Sortida al cinema


SORTIDA AL CINEMA DIA 16 D'ABRIL

El passat 16 d'abril, darrer dia lectiu abans de les vacacions de Pasqua, els grups de 1r, 2n, 3r i 4t d'ESO varen fer una sortida al cinema.

Els alumnes de Processos de comunicació han fet un comentari sobre la pel·lícula que varen anar a veure, Capitán América: el soldado de invierno, i sobre aquesta jornada en general.
Aquesta sortida la vàrem fer dia 16 d'abril amb els nostres companys de 2n i 3r d'ESO i molta gent d'altres instituts. En general la pel·lícula va ser molt bona, de molta d'acció i a vegades moltes rialles... Em va agradar bastant perquè varen posar helitransport de la corporació HYDRA.
Després de l'excursió ho vàrem passar molt bé anant pel cami amb el amics... La veritat és que em va agradar estar amb els amics abans de les vacances.
Mirro Todorov

***
L'excursió al cinema va ser molt divertida, m'ho vaig passar molt bé, la veritat. L'autocar va venir a cercar els des Molinar per dur-nos a l'institut. Hi arribàrem a les 07:30 del matí i, per no avorrir-nos, ens vàrem posar a jugar a futbol fins a les 09:00, que va ser l'hora a la qual vàrem partir al cinema. Hi vàrem anar caminant, estava una mica lluny, era a la Sala Augusta. Pel camí dos alumnes es varen aturar, varen treure llet, Cola Cao, galetes, cereals, un tassó i una cullera cada un i es varen posar a berenar allà. Tots els alumnes vàrem començar a riure, fins i tot alguns es van fer fotos amb ells. Quan ja vàrem arribar al cinema per veure Capità Amèrica, ens vàrem posar a veure la pel·lícula, però vàrem estar rient gairebé tota l'estona, fent bromes sobre el que vèiem a la peli, però va ser molt ''xula ''. La pel·lícula va acabar a les 12:30 més o menys. Després, alguns alumnes se'n varen anar directament a casa i altres se'n varen anar de tornada a l'institut . Quan vàrem arribar a l'institut, ens vàrem posar a jugar a futbol fins a les tres que va ser quan va venir l'autocar.
Fran Mesa

***
L'excursió va ser divertida, m'ho vaig passar bé, vaig jugar una estona a futbol abans de sortir. Vàrem sortir de l'institut a les 09:00, vàrem anar caminant fins a la Sala Augusta. Pel camí vaig riure bastant, ja que alguns feien el beneit. A la pel·lícula també vaig riure molt. Va durar fins a les 12:30 més o manco; vàrem tornar a l'institut on vàrem jugar a futbol una estona i després me'n vaig anar cap a casa.
Jesús Soto

***
Els alumnes de l'IES ANTONI MAURA varen anar a veure dia 16 d'abril “El Capitán América 2: el soldado de Invierno” a la Sala Augusta de Palma, la pel·lícula és de la companyia “MARVEL” i és del gènere SuperHerois. És una seqüela d'“El Capitán América 1: el primer vengador”. És una pel·lícula molt entretenguda i bastant interessant. La meva opinió és que la sortida va ser la millor de tot el curs.
Marc Oliete

***
El 16 d'abril vàrem veure la pel·lícula del Capitan Amèrica. Em va parèixer bastant interessant perquè era d'acció i em va agradar molt. El resum de la pel·lícula és que en Roger havia de fer unes quantes missions per a S.H.I.E.L.D., però després que el seu coronell va morir, li va deixar un pendrive on li deia tot. Però la companyia shield va pensar que el seu coronell li va dir qualque cosa més. I el varen perseguir durant tota la pel·lícula.
Víctor Alfambra

***
El dia 16 d'abril les classes de segon i tercer d'ESO varen anar a veure la pel·lícula ''Capità Amèrica i el soldat d'hivern''. A tots els alumnes els va agradar la pel·lícula i, en sortir del cinema, no feien més que comentar-la.
La pel·lícula és una continuació de la primera que va sortir, però en aquesta part té un enemic molt més fort, i a més té a mitja organització 'SHIELD' darrere seu, ja que es varen infiltrar persones d'una altra organització anomenada 'HYDRA'. A més, s'ha d'enfrontar amb el seu amic de la infància, que s'ha transformat en un assassí sense escrúpols ni cap compassió.
Edgar Linares